Τα μυστικα της διανομης φυλλαδιων

Είναι εκπληκτικό αυτό που μόνο ένα δοχείο φορτωμένο με επιχειρηματική λογοτεχνία είναι σε θέση να κάνει για την προσωπική σας επιχείρηση. Το μυστικό για την κερδοφόρα προώθηση φυλλάδιο σας είναι στην πραγματικότητα μια ωραία ερευνημένη τεχνική syndication φυλλάδιο.

Πώς οι άλλοι επιχειρηματίες διαδίδουν τα φυλλάδιά τους; Τι είδους λογοτεχνία μπορούν να κάνουν; Είμαι εδώ για να μοιραστώ μαζί σας κάποια πειραματίστηκε με-και-εξέτασε τακτικές για την απόκτηση ξεκίνησε.

Γιατί εκτύπωση φυλλαδίων;

Λίγο πριν συζητήσουμε τις μεθόδους, ας μιλήσουμε για το τι ακριβώς κάνει τα φυλλάδια μια αναγκαιότητα για σχεδόν οποιαδήποτε επιχείρηση. Θα μπορούσα να φανταστώ δύο καλούς λόγους για τους οποίους θα έπρεπε να αρχίσεις να παράγεις λογοτεχνία σήμερα.

Καθιερώνει την αξιοπιστία

Η ανάπτυξη μιας ιστοσελίδας είναι πολύ εύκολη, ακριβώς για τον καθένα είναι σε θέση να το κάνει. Όταν δεν είμαι απορρίπτοντας την αναγκαιότητα της μέσω μιας on-line παρουσία, οι εταιρείες χρειάζονται επίσης έντυπα υλικά, όπως φυλλάδια για να καθορίσουν από μόνα τους ως γνήσια αμφισβητίες στην αγορά που ανήκουν.

Καθιστά τις λεπτομέρειες εύκολα διαθέσιμες

Η λογοτεχνία τοποθετεί κάθε πληροφορία στα χέρια των καταναλωτών. Μπορείτε να ξεχάσετε θα πρέπει να πάει στο διαδίκτυο. Το μόνο που πρέπει να ξέρουν είναι εκεί όποτε το απαιτούν. Είναι παράλογο μπορεί να αναμένεται κάποιος να μηχανές αναζήτησης της εταιρείας σας αμέσως μετά την ρίψη των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Καθώς οι στόχοι κινούνται μέσα στην ημέρα, οι άνθρωποι συχνά παραμελούν να εκτελούν πράγματα. Αλλά όταν έχουν το φυλλάδιό σας, τους παρέχετε την ευκαιρία να επανεξετάσουν τα εμπορεύματά σας σε μια πολύ καταλληλότερη στιγμή.

Παροχή φυλλαδίου

Θέμα πληροφοριών

Αυτό που βάζετε στα φυλλάδιά σας αφορά. Για να κάνετε τη λογοτεχνία σας αποτελεσματική, μπορεί να χρειαστείτε μια συναρπαστική έκδοση για διανομη φυλλαδιων. Το είδος του περιεχομένου που δίνετε εξαρτάται από το είδος των εμπορευμάτων που προωθείτε και τις συγκεκριμένες πληροφορίες και γεγονότα που νοιάζεται η αγορά σας.

Θα πρέπει επίσης να υπολογίσετε τη συναλλαγή όπου περιγράφονται οι λεπτομέρειες. Λάβετε υπόψη, το φυλλάδιό σας θα ήταν πιθανώς διπλωμένο. Κάποιο κείμενο δεν θα είναι αξιοπρόσεχτο μέχρι το τέλος.

Θα πρότεινα να πάρει κάποιο είδος teaser για την προστασία κατάρρευση. Θα πρέπει να δώσει στους αναγνώστες λόγους για να πάει πέρα από την αρχική πτυχή. Υπονοώντας ότι υπάρχει ένα κουπόνι στο εσωτερικό του θα άξιζε σίγουρα μια προσεκτική ματιά. Ή πώς για να δείξει πόσο οι καταναλωτές μπορούν να εξοικονομήσουν θα πρέπει να πάρουν στις μέρες μας;

Υπάρχουν αρκετές δημιουργικές συμβουλές για να πάρετε το κοινό σας να μασήσει. Πηγαίνετε πέρα από το μαζί με το πλήρωμα διαφήμισης σας και κρίνετε ποια διαδρομή για να επισκεφτείτε.

Αντιπροσωπεία αυτοκινήτων φυλλαδίων

Μέθοδοι διανομής μάρκετινγκ φυλλαδίων

Αφήστε μας να αποκτήσουμε τα φυλλάδιά σας! Παρακάτω είναι μερικές μέθοδοι για να κάνετε ακριβώς αυτό.

Δώστε τους έξω

“Ω, όχι! Αυτό είναι τρελό!», σας λέω. Το ξέρω, καταλαβαίνω. Ιδιωτικά περνώντας έξω φυλλάδια θορύβους μονότονη και ορισμένοι εκδίδουν την επηραστικότητα του. Ωστόσο, σας εγγυώμαι ότι είναι. Μια πολύ πιο ιδιωτική διαδικασία για την απελευθέρωση της λογοτεχνίας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πάει. Είναι δύσκολο να αρνηθείς σε κάποιον που χαμογελάει ενώ σου κάνουν ένα φυλλάδιο.

Πηγαίνετε σε υψηλότερες περιοχές επισκεπτών και θα πάρετε εκατοντάδες λαούς να μιλήσει με. η λιποθυμία της λογοτεχνίας είναι ένα ιδανικό παγοθραυστικό. Συγκεντρώσου στην εταιρεία σου. Αυτό τοποθετεί ένα πρόσωπο στο εμπορικό σήμα.

Συμπεριλάβετε φυλλάδια σε προσφορές που στέλνετε

Κάθε φορά που στέλνετε αιτήματα στους ανθρώπους, προσθέστε μια σειρά από φυλλάδια. Δώστε στους πελάτες σας κάτι που μπορεί να παρέχουν σε συγγενείς και φίλους που μπορεί να είναι περίεργοι.

Αφιερώστε Επιχειρηματικά Κέντρα

Υπάρχουν πολλά φυλλάδια στη λειτουργία ενός επιχειρηματικού κέντρου. Το δικό σου θα μπορούσε να είναι εκεί την ίδια στιγμή. Μιλήστε με όποιον είναι υπεύθυνος και ζητήστε αν μπορείτε να αναχωρήσετε για γοητευμένες λειτουργίες. Εάν είστε γύρω από το, μπορείτε ακόμη και να σχεδιάσετε μια προσαρμοσμένη επίδειξη φυλλαδίων ως εκ τούτου παίρνουν ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον.

Επιχειρηματικό Κέντρο Φυλλαδίου

Επικεφαλής στις εκδηλώσεις βιομηχανίας

Οι συμμετέχοντες σε εμπορικές εκθέσεις ψάχνουν για εμπορεύματα. Γνωρίζουν ότι είναι μόνο ένα σημείο του χρόνου πριν από κάποιον δάχτυλα τους ένα φυλλάδιο. Στην πραγματικότητα, πρόκειται να εκτιμήσουν να τους πάρει θεωρώντας ότι φυλλάδια σας βοηθήσει να έχετε κατά νου όλα τα αγαθά που έχουμε παρατηρήσει.

Όταν οι λαοί είναι αυτό διαθέσιμο για να πάρει τις διαφημίσεις, θα πρέπει να επωφεληθούν.

Βάλτε τους σε περίπτερα σε εμπορικά κέντρα

Μερικά εμπορικά κέντρα επιτρέπουν τα φυλλάδια για να τοποθετηθούν στα περίπτερα ή τις επιτροπές ανακοινώσεων. Αυτή είναι μια καλή τεχνική για την κοινότητα για να μάθετε νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Βρείτε κάποιο καλό από το δικό σας εκεί για να τους επιτρέψει να μάθουν το εμπορικό σήμα σας.

Φυλλάδια σε φακέλους επαγγελματικής παρουσίασης

Σε περίπτωση που δώσετε φακέλους επίδειξης μακριά σε πιθανούς πελάτες, φροντίστε να θέσει σε βιβλιογραφία σε κάθε ένα από αυτά. Με αυτόν τον τρόπο, οι άνθρωποι έχουν πολύ περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία πάνω από όλες τις άλλες πληροφορίες που έχετε τοποθετήσει στο εσωτερικό.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Create your website at WordPress.com
Get started
%d bloggers like this: